lodenhelrun nieuws
  1. Vrijwilligersavond 2020
  2. Dinsdag 16 juni 2020 knoopcursus
  3. Start inschrijving online 18 april 2020
  4. Dinsdag 25 juni vrijwilligersavond 2019
  5. Dinsdag 18 juni knoopcursus voor vrijwilligers 2019

Informatie senioren

Datum:
De run vindt plaats op zaterdag 3 juli 2021. De teams worden opgeroepen tussen 11.00 uur en 16.00 uur. Houd hier rekening mee!
Belangrijk: In tegenstelling tot vorige jaren is er geen ruimte voor verzoeken/ voorkeuren tot (wijzigen van) starttijden.

Inschrijven:
Zaterdag .. april 23:00 uur op onze website www.lodenhelrun.nl

Team:
Een team bestaat uit 5 deelnemers en minimaal 1 vrouwelijke deelneemster. De minimumleeftijd is 16 jaar.

Kosten:
De kosten bedragen €50,- per team.

Route:
Tijdens de route van circa 7,5 kilometer komen de deelnemers ruim 30 hindernissen tegen.

Aanvang:
De teamleider dient zich 30 minuten voor start te melden bij de jurywagen. Hier kan het ondertekende formulier “algemene voorwaarden” ingeleverd worden. Het formulier dient ondertekend te worden, bij deelnemers onder de 18 jaar, door ouder/ voogd.
Zonder dit formulier kan er niet gestart worden.

Kleedruimte:
Er is kleedruimte aanwezig op de aangewezen plaatsen bij ’t Dûke Lûk. De kleding kan hier, op eigen risico, achtergelaten worden.

Start:
De starttijden worden, ruim twee weken voor de run, per e-mail en op www.lodenhelrun.nl bekend gemaakt.

Spelregels:
De scheidsrechters, die bij de hindernissen aanwezig zijn, geven elk teamlid een punt, wanneer hij/ zij de hindernis correct uitvoert.  Ook voor de snelheid vallen punten te behalen. Na afloop past de eindjury per hindernis een omrekentabel toe wat leidt tot de totale score.

*NIEUW* Deelnemers mogen elkaar alleen ondersteunen vanuit een hindernis. De helpende deelnemer moet dus zelf al in de hindernis zitten/ hangen/ liggen etc.

Bij de onderdelen staan meerdere gelijke hindernissen, het is de bedoeling dat je per team slechts 1 gebruikt!

Na afloop:
Bij binnenkomst wordt de eindtijd geklokt. Vervolgens is er de mogelijkheid om gebruik te maken van de douches.

Prijsuitreiking:
De prijsuitreiking zal om +/- 18.30 uur plaatsvinden.

Lodenhelrun 2021 afgelast

Waar we vorig jaar nog schreven dat 2020 het jaar zou zijn dat we nooit zouden vergeten, hadden wij als bestuur niet kunnen bedenken dat 2021 nog zwaarder zou worden.
Waar we corona begin vorig jaar nog op “afstand” beleefden staan we er nu nog steeds midden in. We kennen allemaal wel iemand die corona heeft gehad of misschien heb je het zelf wel gehad.
De spreekwoordelijke stip op de horizon lijkt, na de laatste persconferentie steeds meer op een Fata Morgana.
We zien dagelijks dat sponsoren het zwaar hebben, niet wetende waar ze aan toe zijn en of ze überhaupt het hoofd boven water kunnen houden.
Er is voor iedereen nog veel onzeker wat de komende tijd ons gaat brengen.

Door al deze onzekerheden hebben wij als bestuur moeten besluiten om De Lodenhelrun ook voor dit jaar van de agenda te halen.

De Lodenhelrun is een funrun. Wij als organisatie hebben plezier en saamhorigheid dan ook altijd hoog in het vaandel.
Naast de fanatieke strijders tijdens de run (die eventueel coronaproof gedaan zou kunnen worden) is de Lodenhelrun zo veel meer!
Denk aan de opbouwweken, het samenwerken van ruim 50 bouwers, jureren (150 leden), na afloop even nazitten en als afsluiter het tentfeest o.l.v. DJ Jitze!
Door alle beperkingen en regels kunnen we het simpelweg niet door laten gaan dit jaar.

Tot slot willen we iedereen veel kracht en sterkte wensen in deze moeilijke tijd.
We hopen het boek “corona” snel te kunnen sluiten en gaan er in 2022 een onvergetelijke run van maken. Hopelijk tot dan!

Bestuur Lodenhelrun