lodenhelrun nieuws
  1. Vrijwilligersavond 2020
  2. Dinsdag 16 juni 2020 knoopcursus
  3. Start inschrijving online 18 april 2020
  4. Dinsdag 25 juni vrijwilligersavond 2019
  5. Dinsdag 18 juni knoopcursus voor vrijwilligers 2019

Informatie junioren

Datum:
De run vindt plaats op vrijdag 2 juli 2021. De teams worden opgeroepen tussen 18.00 uur en 20.30 uur.

Inschrijven:
Zaterdag .. april 23:00 uur op onze website www.lodenhelrun.nl

Team:
Een team bestaat uit 4 deelnemers tussen de 8 en 15 jaar en wordt begeleid door een deelnemer van 18 jaar of ouder.

Route:
Tijdens de route van circa 5 kilometer komen de deelnemers ruim 20 hindernissen tegen.

Kosten:
De kosten bedragen €25 per junioren team.

Aanvang:
De begeleider dient zich 30 minuten voor start te melden bij de jurywagen. Hier kan het ondertekende formulier “algemene voorwaarden” ingeleverd worden. Het formulier dient ondertekend te worden, bij deelnemers onder de 18 jaar, door ouder/ voogd.
Zonder dit formulier kan er niet gestart worden.

Kleedruimte:
Er is kleedruimte aanwezig op de aangewezen plaatsen bij ’t Dûke Lûk. De kleding kan hier, op eigen risico, achtergelaten worden.

Start:
De starttijden worden, ruim twee weken voor de run, per e-mail en op www.lodenhelrun.nl bekend gemaakt.

Spelregels:
Bij aankomst van een hindernis legt een vrijwilliger uit hoe de hindernis uitgevoerd dient te worden, veiligheid staat hierbij voorop. De begeleider mag ten alle tijden de junioren ondersteunen. Bij de junioren worden er geen punten toegekend bij het behalen van een hindernis. Wel wordt de eindtijd geklokt en zal de totale tijd van de route bekendgemaakt worden.

Bij de onderdelen met meerdere gelijke hindernissen, is het de bedoeling dat er per team slechts 1 hindernis gebruik wordt.

Na afloop:
Na binnenkomst zal de eindtijd geklokt worden, de totale tijd van de route zal vervolgens bekendgemaakt worden.
Bij deze run is geen wedstrijdelement aanwezig!

Lodenhelrun 2021 afgelast

Waar we vorig jaar nog schreven dat 2020 het jaar zou zijn dat we nooit zouden vergeten, hadden wij als bestuur niet kunnen bedenken dat 2021 nog zwaarder zou worden.
Waar we corona begin vorig jaar nog op “afstand” beleefden staan we er nu nog steeds midden in. We kennen allemaal wel iemand die corona heeft gehad of misschien heb je het zelf wel gehad.
De spreekwoordelijke stip op de horizon lijkt, na de laatste persconferentie steeds meer op een Fata Morgana.
We zien dagelijks dat sponsoren het zwaar hebben, niet wetende waar ze aan toe zijn en of ze überhaupt het hoofd boven water kunnen houden.
Er is voor iedereen nog veel onzeker wat de komende tijd ons gaat brengen.

Door al deze onzekerheden hebben wij als bestuur moeten besluiten om De Lodenhelrun ook voor dit jaar van de agenda te halen.

De Lodenhelrun is een funrun. Wij als organisatie hebben plezier en saamhorigheid dan ook altijd hoog in het vaandel.
Naast de fanatieke strijders tijdens de run (die eventueel coronaproof gedaan zou kunnen worden) is de Lodenhelrun zo veel meer!
Denk aan de opbouwweken, het samenwerken van ruim 50 bouwers, jureren (150 leden), na afloop even nazitten en als afsluiter het tentfeest o.l.v. DJ Jitze!
Door alle beperkingen en regels kunnen we het simpelweg niet door laten gaan dit jaar.

Tot slot willen we iedereen veel kracht en sterkte wensen in deze moeilijke tijd.
We hopen het boek “corona” snel te kunnen sluiten en gaan er in 2022 een onvergetelijke run van maken. Hopelijk tot dan!

Bestuur Lodenhelrun